2009-08-29

Balıkesirspor-Bandırmaspor Maçına 1 Gün Kala


Balıkesirspor-Bandırmaspor

Tarih: 30 Ağustos 2009 Pazar
Saat:16.30
Stad: Balıkesir Atatürk
Bilet Fiyatları: Kapalı=10TL, Maraton=5TL
Özellik: 3.Lig 1.Grup 1.Maç


2009-2010 sezonu'nu artık yavaş yavaş açmaya hazırlanıyoruz..Hoş açılışımızı yaptık ama herhalde hepimizin gönlünde açılış ilk resmi maç ile olur..
Pazar günü artık Balıkesirsporumuzla Zafer Bayramın'da sezonu açıyoruz..
Bu sezon öncesi yaptığımız transferlerle gerçekten adımızdan çok söz ettirdik..
3.ligin üzerinde bir takım kurduğumuz gerçek..Ancak malesef alt liglerde iyi kadro kurmak demek başarılı olmak anlamına gelmiyor..İyi bir sinerji yakalayan takım başarılı oluyor ve sezon sonunda mutlu sona ulaşıyor..Bu sinerjiyi zaman zaman yakalasakta malesef sezon sonlarında bir üst lige adımızı yazdıramamıştık..Bundan güç alaraktan ki yönetim kurulumuz iyi bir kadro kurdu,iyi adımlar attı sportif anlamda..Sezon öncesi bu yüzden takımdan beklentiler arttı..Hazırlık maçlarında alınan nispeten iyi sonuçlar ve sahamızdaki hazırlık maçlarındaki sergilenen pozitif futbol 2.lig için taraftarlarımızın umutlanmasına yetti de arttı bile..Tabiki umut bende de mevcut..Ama bendeki bir farkla..Zaten bu umut bende her zaman mevcuttur..Balıkesirsporumuz çok kötü bir kadro kursa bile benim gözümde şampiyonluğa oynayacak bir takım kurmuş demektir..Her sene bir üst lig için oynamaya aday takımlardandır Balkesim benim..Ne bileyim galiba bu konuda pek objektif değilim..Ama yapamıyorum bende ne yapayım..Mazur görün..

Bu hafta sonu karşılaşacağımız Bandırmaspor ile geçen sene Balıkesir'de yaptığımız iki maçı da kazanmış,Bandırma'da yaptığımız iki maçı ise kaybetmiştik..Geçmişten gelen rekabetten olsa gerek maçlarımız hep kavgalı gürültülü geçmiştir..Bunun son örneğini deplasmanda oynadığımız son Bandırma maçında görmüştük..Özel olarak yapılan tribünde maçı izleyerek ve de yanlı yayın yapan bir basın organında yer alan kendini bilmezce yapılan haberlerle görmüştüm..Öyle ki bu yayınlarda izin alınmadan benim yazılarım ve videolarım kullanılmıştı..Hayatımda ilk defa bir yayın organına lanet etmişimdir,ve de halen nefret ediyorum o yayın organından..Onlar kendini biliyorlar..Zaten belkide biraz sonra bu yazılarımdan esinlenerek Balıkesirliler,Bandırmalılar için şöyle böyle dedi diyerek haber bile yapabilirler..Neyse olsuuuunnnn olsuuuunnnnn..Boşuna mıydı bunca dert,bu sevdadan dönen namert olsun !

Bu maça aslında hangi ilk 11 ile çıkacağımızı tahmin etmeyi düşünüyordum..Ancak Ergün Ortakcı hocamız sayesinde ilk 11 tahmini yapmak hemen hemen imkansız..Bazı futbolcularımızın oynayacağını tahmin edebiliriz ama zannetmiyorum ki maçtan önce bir kişi de ilk 11 imizi doğru tahmin edebilsin..Hazırlık maçlarında hocamızın yaptığı her maça farklı 11 oyuncu ile başlama taktiğiyle ben hocanın kimi nerde oynatacağını düşünemez oldum..Sadece düşündüğüm oyun anlayışımızın nasıl olacağı..Bu sene biz bütün maçlarımızda öncelikle ileri uçta sürekli basıp,orada kapacağımız toplarla ani goller bulabilmeye çalışıcaz,ayrıca defansif anlamda asla gol yememeye çalışacağımızı düşünüyorum..Bu arada kısa ve çok pas yapacağımızı da unutmamak gerek..Hazırlık maçlarında göze çarpan ilk şeyimiz buydu çünkü..

Taraftarlarımızın bu maçta takımımızı yalnız bırakmayarak tribünleri tıklım tıklım dolduracağını ve bu Ramazan mübarek günde takımımız için ellerinden gelen destekleri vereceklerini düşünüyorum..Hedefin mutlak galibiyet olacağı sezonun bu ilk maçında taraftarlarımızdan özel şov yapılmasını da beklemiyor değilim..Her zamanki gibi tribündeki yerimizi alıp,sahada takımımızın tribünde ise taraftarlarımızın
10koliklerin gıpta ile izleneceğini düşünüyorum.Allah hem sahada Balıkesirsporumuzun hem tribünde 10Koliklerin yar ve yardımcısı olsun..Kazasız belasız şu sezonu mutlu sonla bitirebilmeyi Allah bize nasip etsin..!

TekŞehir BüyükAŞK!

Hiç yorum yok: