2009-08-29

Balıkesirspor Store Açıldı !










Balıkesirspor Store Açıldı !

Başkanımız Rafet ÇETİNEL'in Bandırmaspor maçından önce Balıkesirspor Store açılacağı yöndeki açıklamaları bugün kendi gözlerimle gördüğüm açılmış Balıkesirspor Store ile son buldu..29 Ağustos 2009 Cumartesi günü itibariyle artık Özmerkez Girişi karşısında eski Viva pastanesinde artık Balıkesirspor ürünleri satılacak..
Başkanımızla kısa bir konuşma fırsatı buldum ve Balıkesirspor ürünlerinin artık buradan satılacağını ve herkesten takıma katkıda bulunmalarını istedi..

Fiyatlara gelince;

Formalar: 30 TL
Atkı: 10 TL
Kaşkol: 10 TL
Anahtarlıklar: Cam:10 TL, Metal:10 TL

Ayrıca formaların orjinal olmadığını görünce başkan ile bu konuyu da görüştüm,bu formaları bu haliyle kimsenin almayacağını söyledim..Futbolcularımızın kullandığı formaların satılıp satılmyacağını sordum..O formalarında satılacağını ancak onların bir iki haftaya onların geleceğini fiyatların ise 80 lira olacağını söyledi..Kendi adıma söyliyeyim sportive marka çakma formaya 30 lira vereceğime gerçek Balıkesirspor formamıza 80 lira veririm daha iyi..

Haydi hayırlı olsun..!

5 yorum:

Semt Aşığı dedi ki...

Darısı başımıza.

Hayalet10kolik dedi ki...

İnşallah siz daha iyilerini yaparsınız..Ben forma konusunda hayal kırıklığına uğradım ama inanıyorum daha iyi formalarda çıkarılacak..

Adsız dedi ki...

Tasarım kötü markası ne olduğu belli değil... kaLİTE DÜŞÜK.. adidas puma veya en a<zından lotto olsaymıi izmirden sipariş verebilridim..

Adsız dedi ki...

İstanbul için siparişi nasıl verebiliyoruz ? Şimdiden teşekkürler.

Unknown dedi ki...

Bu blog Güncel mi?