2014-08-30

Balıkesirspor-Akhisar Belediyespor l Fotoğraflar



3 yorum:

Adsız dedi ki...

takım hiç umut vermedi. başkanın dediği gibi ilk 10'a girecek bir takım göremedim ben. inşallah biz yanılırız ama en az 3-4 takviye gerekiyor sanki. hoca ve başkan eleştirilere ne kadar kulak tıkasa da kaleci, sol bek ve golcü eksiği çok belliydi maçta.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben akşam maçtaydım.dikkat ettim sanki balkesimizin özellikle orta sahası çok kısa boyluydu.bu da orta sahada top kapma mücadelesinde dezavantaj oluşturdu.özellikle orta sahamız çok döküldü.gökhana sercana kızıyoruzda yaa allahaşkına adamlara çok az top geldi.takımımız defanstan forvete top taşıyamıyordu.bunuda yapacak olan orta saha.sanki sahada u17-u13 maçı varmış gibi geldi bana.bir maçta teknik ve taktik önemli olduğu kadar fizik mücadeleside önemlidir.herşeyin teknik olmadığını akşam gördük.ikili mücadeleleri hep akhisar kaptı.bir ara bizden 2 kişi 1 akhisarlıya top kaptırdı.akhisarlılar baktı rakip bücürlerden oluşuyor sonra istedikleri gibi top dolaştırdılar.peki uzun boylu ve fiziği güçlü akhisarlıları geçmek için biz ne yaptık.aldığımız topu hemen şişirme topla hava topu oynayarak kendi sahamızdan hızlı çıkalım diye kontratağa dayalı bir futbol oynadık.hemde kendi sahamızda.aslında bu oyun düzeni deplasman için tutabilir ama kendi sahamızda mahkum oynadık.bence yenilgimizin tek sebebi bu.dikkat ettim.adamların defansıda,orta sahasıda,forvetide hep uzun boylulardan oluşuyordu.1 veya 2 tane kısa vardı.bizde de tam tersi 1 veya 2 tane uzun vardı(nuno,kulusiç,sercan).yani işin özeti böyle uzun boylu takıma havadan top şişirerek oynamak bırakın hatayı ayıptır söylemesi biraz geri zekalıcadı.nitekim öyle oldu.hava toplarının çoğunluğu onlar aldı.takımımız yerden de oynayamadı.maçta sadece alanzinyo,ilhan ve sercanın bireysel gayretleri vardı.takımımızda takım oyunu diye bir şey hiç yoktu.yani sıfırdı.e tabi yıllardır beraber oynamaya alışmış takımı bozarsan olacağı buydu.belki bu futbolcular topluluğu da ilerde takım oyunu oynar ama o zamana kadar balkesimiz bu panikli,rakibini iyi etüt etmeyen ve bireysel oyunla ligden çoktan kopmuş olur.benden size söylemesi.ali öztürkün fotbolculuğunu beğenmememe rağmen sanki akşam onun maçıydı diye düşündüm.zeki kalede çok acemi duruyordu.nunonun hataları gözden kaçmadı.jabbie için herkesin aksine düşünüyorum.belki çok hata yapıyor ama bu çocukda kumaş var eğer sabredilirse.m.gürbüzerol ilk 11 futbolcusu olduğunu gösterdi.bana göre takım dizilişinde de hata vardı.sercanı solda değilde forvette başlatsaydı daha iyi olurdu.çünkü akşam çok istekli başladı maça.ama adama 1-2 top harici top gelmedi.gökhana da öyle.bence gökhana fazla kızmayalım.yaşı gereği çok koşamasa da opzisyon bulduğunda gol vuruşu yapabilecek en iyi futbolcumuz bence.biraz sabır lütfen.ben diyorum ki akşam madem vargas yoktu.forvet arkasında top dağıtma,golcülere gol pası çıkarma işini bence en iyi yapabilecek alanzinyodur.adamı kanatlarda gereksiz yere çok koşturarak bitirdik.zaten güzel tekniği ile kanat oyuncusundan ziyade 10 numara futbolcusu olarak duruyor.akşam attığı golde attığı yer ve vuruş biçimi ile kanıtladı.yani bir alex tipi.üstelik alexin hızlısı.hazır vargas 1 ay yokken dşünülebilir mi.tabii bu opzisyon içim burak çalık da düşünülebilir.trapottani hocamıza güveniyorum.balkesimizi kendine getirmek için takım içinden veya yedeklerden çareler ve formüller bulabilir.ismail hocam arkandayız.en büyük BALKES...

Adsız dedi ki...

Bence,hocanin jabbie de ki israri orta sahanin boy ortalamasini yukseltmek.alanzinho ya speedy maradona demek daha dogru olacak.nuno hazirlik maclarinda da azicik baski gordugunde toplari yanlis adreslere gonderdi.sercan ve gokhan a hazirlik maclarinda da fazla top gelmedi.katiliyorum takim hazirlik maclarinda ve lig macinda da kontratak futbolu oynadi.ali ve burak haidlik maclarinda da hic hazir gorunmediler.burak a hayret ediyorum cok yetenekli ama bir turlu hazir hale gelsmiyor.bazi oyuncular devamli oynayarak hazir hale gelir.burak ta bu tarz bir oyuncu,yedek kalmak onu zannederim psikolojikman cokturuyor.ama kendine gelmeli.bu durum sadece kendine degil kulubede zarar veriyor.sercan ve gokhan i daha cok topla bulusturmali,hasan dan mutlaka istifade edilmeli.kerem ve ugur gecen sene takimi hucuma cikaran futbolculardi,bunu mutlaka yine yapmalilar,guc olarak bu seviyeye gelmeliler.takim savunmasinda da sikinti var,orta saha ve forvet oyunun savunma bolumunde yoklar.mamafih bu eksiklere ragmen hakem hatalari olmasa,mugdat ta bos kaleye topu yuvarlasaydi maci farkli galibiyetle bitirebilirdik ve simdi bu saydigimiz hatalari hic dile getirmeyecektik.onumudeki hafta cok farkli bir balikesirspor seyretmek dilegiyle.