2014-08-25

Balıkesirspor-Akhisar Belediyespor Maçı Biletleri Satışı

29 Ağustos 2014 Cuma günü oynanacak Balıkesirspor-Akhisar Belediyespor maçı biletleri yarın satışa çıkacak.

E-bilet sistemine geçiş yapıldıktan sonra artık kağıt bilet satışı durmuştu.Bu sezon sadece passo kart'ı olanlar maçlara giriş yapabilecek. Maç biletleri www.passo.com.tr üzerinden kartlara yüklenecek.

Balıkesirspor-Akhisar Belediyespor maçı bilet fiyatları;

Kale arkası: 20 TL
Maraton: 30 TL
Kapalı 2.kategori: 50 TL
Kapalı 1.kategori: 65 TL
Deplasman: 20 TL

Biletler yarın www.passo.com.tr sitesinden alınabilecek.

6 yorum:

Matador10! dedi ki...

Yönetim sezon açılışında taraftarımıza sürprizimiz var demişti ve çoğu kişi yeni transfer mi (lalawele) var acaba deyip de sevinmişti. Lakin ortada ele avuca gelen bir sürprizi kimse göremedi. Takımdaki eksiklikleri bilgi ve öngörüleriyle çoğu kimse görüp devamlı haykırıyor, fakat teknik ekip ne umursuyor ne de tatmin ediyor. Görünen köy klavuz istemez misali Gökhan Ü.ın isteksizliği, Zeki A.ın zaafları, Jabbie'nin amatör takım karşısındaki amatörlüğü gibi pek çok soru işareti mealesef bizler de hiç de iyi bir intiba bırakadı.Bu iş yine takım oyunuyla olacaksa eğer kaptan alazinho olmalı, o da herzaman kedi kaymak yemez olacağından ki adam akıllı bir forvet, kaleci eksikliğini kapatamaz.

Matador10! dedi ki...

Velhasıl; forvet, kale bariz s.o.s.veriyor.Bu kadro 1.lig de iş yapar da, süper lig de ne yapar izleyip göreceğiz.

Adsız dedi ki...

ben futbolcunun yerde vakit geçirmesi kalecinin 2-3 dakikada kale vuruşu kulllanmasını vede türk seyircisini ahmak hesabına alıp yerlerde yatıp maç izleme taraftarı değilim... Hüseyin top sende bütün tv kuruluşlarına iletirsen seviniriz....

Adsız dedi ki...

bati dan gunesin dogusunu engelleyemezsiniz.

Beyaz dedi ki...

Passolig kartı olan ve de herhangi bir kredi kartınız var ise önce passolig kartına para yükleyin. Ben 20 TL yükledim. Sonra bilet al tuşuna basın koltuğunuzu seçin ve biletinizi alın. Ben yaptım ve de biletimi aldım. Almadan önce hangi koltuğun boş olduğunu görmek için passo ya üye olun stadın doluluk oranını görmüş olursunuz. Dikkat edin iyi koltuklar bir bir kapılıyor. Acele edin bu fiyata olur mu diyeceğinize satılan yerlerin nereleri olduğu yoğunluk olup olmadığı satılan koltuk sayılarından belli. Ben internetten değil stattan alırım diyorsanız iyi yerler kalmayabilir. Amacım ukalalık yapmak değildir sadece bilgi vermek istemiştim. İyi seyirler.

Hayalet10kolik dedi ki...

Verdiğin bilgiler için teşekkürler Beyaz.