2014-10-21

Balıkesirspor Marşı l Ses Ver Balıkesir !



Güzel olmuş güzel..

8 yorum:

Unknown dedi ki...

cok beğendim

Adsız dedi ki...

İsmail Özkan Belediyenin sanat yönetmeni. Ama Balkes aşkı tüm baskıların üzerinde sanırım. Tebrikler İsmail Özkan Balkes aşkı baskın geldiği için ayrıca çok güzel olmuş ağzına sağlık.

Adsız dedi ki...

Cok guzel devami gelsin ama...Tesekkurler...

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bence bu marşta biraz ayrımcılık yapılmış.dikkat ettiyseniz ses verilmesini istedikleri onkolikler ve balıkesir şehri.ben bunu şöyle düşünüyorum:onkoliklerin bir kısmı seçim zamanı akp yi desreklediği için onlara sesleniyor.bir de şehir olarak balıkesir akp yi daha çok yukarılara taşınması istendiği için balıkesir ses ver deniyor kanımca.bur da ince bir ima var.madem ki balkesin marşı olacak,peki marşda balkes veya balıkesirspor kelimesi geçiyormu.çok az. o da sadece seninleyiz balkesim derken.o yüzden beste olarak benden geçer not aldı ama sözlerini beğenmedim.tabii bu benim görüşüm.bana kızmayın.benim bu marşa eleştirim ayrımcılık yapıldığını düşündüğüm içindir.esenkalın.balkesli günlerle kalın.

Adsız dedi ki...

daha çok takıma değilde, taraftara yönelik marş olmuş.

Adsız dedi ki...

besteyi ben de begendim,ancak sozleri devre arasin calinan dol kara bakir modunda olmus.

Adsız dedi ki...

balıkesirin ses vermesini istiyorsan belediye olarak şu sıralar şehrimizin en iyi adını duyuran balıkesirsporun önünü kesme.bak o zaman şehirde birlik sağlanınca balıkesir nasıl ses veriyor.öyle kuru gürültüyle olmuyor işler.

Adsız dedi ki...

hakikaten dol kara bakir turkusu bu marstan daha coskulu.