2014-11-16

Hazırlık Maçı l Bursaspor:3 Balıkesirspor:0 l Maç Özeti

6 yorum:

Adsız dedi ki...

youtube tan seyrediyordum maci,taniyamadigim siyahi bir santraforumuz oynuyor macta cevval mi cevval.yedeklerin arasindada boyle bir futbolcumuz yok biliyorum ama bu futbolcu kim diye dusunuyorum.mac uzaktan ve karanlik cekildigi icin futbulcuyu tanimak mumkun olmuyor.ali desem ali degil.bursa savunmasini dagitiyor kaleciyi cigniyor.dedim ki sivas macina benim bilmedigim ama herhalde yedeklerin arasindan kadroya giren cok iyi bir santraforumuz var diye sevinirken birden futbolcuyu saclarindan tanidim bu kari kari.meger ben youtube den yanlislikla gecen seneki hazirlik macini tiklamisim.

Adsız dedi ki...

iyide bizden buna ne.bide uzun uzun yazmışsın.

Adsız dedi ki...

İronik bir yazı olduğu için,herkesin kendine bir önerme çikarması kolay değil,ben çok beğendim.

Adsız dedi ki...

Bu takımda muğdat varken geçen yıl bizi ipten almışken yükselmemizde büyük payı varken niye bu kadar Ali'de Gökhan'da ısrar edildiğini anlamıyorum bu maçta bulduğu pozisyonda bile kalitesini ortaya koyuyor.

Adsız dedi ki...

Muğdat ın yedek kalmasının sebebi sanırım biri akhisar diğeri hatırlayamadım bir maçta iki pozisyonda topu boş kaleye yuvarlayamaması olabilir.

Adsız dedi ki...

Bence de forvet sercan yedegi mugdat olmali. Mugdat ligde oynadigi bir iki macta bekleneni veremedi ancak acikcasi ali de sonradan oyuna girdigi maclarda pek etkili degildi. Gokhana ise yer yok benim gozumde gs macinda attigi golden baska olumlu bir harekegini hatirlayamiyorum.