2014-11-22

Tuna AKTÜRK: Bayrağı Devretmek İstiyorum



Lig TV'de Tuğçe Saatman'ın sunduğu "Topsuz Alan" programına konuk olan Aktürk, çok yorulduğunu ve ailesine zaman ayırmak istediğini belirterek, "Aslında takım Süper Lig'e yükseldiğinde arkadaşlarımla birlikte bırakma kararı aldık. Fakat gelişen bazı olaylar yüzünden son anda seçime girdik ve kazandık. 5 yıl oldu. Artık yoruldum. İnşallah bu sezon Balıkesirspor'u Süper Lig'de tutup daha sonra bayrağı devretmek istiyorum" diye ifade etti.

'Artık yoruldum'
33 yaşında koltuğa oturan, şu anda Süper Lig'in en genç başkanı olan Aktürk, 2010'da belediye başkan yardımcılığını yürütürken, kulüpte yaşanan sıkıntılar üzerine dönemin Belediye Başkanı İsmail Ok'un isteği ile görevi üstlendiğini hatırlatarak, "5 yıldır futbol dünyasında Balıkesir'i en iyi şekilde temsil etmeye çalışıyorum. Ancak yaptığım gerçekten zor bir iş. Herkesi memnun edemiyorsunuz. Övgü olduğu kadar eleştiri de olacaktır. Buna itirazım yok ama artık yoruldum. Tek hedefim Balıkesirspor'un Süper Lig'de kalıcı olmasını sağlayıp, bayrağı teslim etmek" diye açıkladı.

7 yorum:

Unknown dedi ki...

keske zamanında bırakmasını bilseydib baskan... hemn en basarılı dönemde bırakmıs takımı üst üste 3 kere lig atlatmıs baskan olarak anılacaktınız hemde su andaki basarısızlıgın faturası size kesilmeyecekti yazık cok yazık hem kendinizi hemde takımı yaktınız .. bu takımın bu ligde bu kadro ile kalacagını sanmıyorum ins ve ins kalsın ben herseye razıyım...

Adsız dedi ki...

İŞ ZORA GİRDİMİ YORULDUM.GEÇ BU LAFLARI GEÇ. TRİBÜNLERİN BOŞLUKLARI HER ŞEYİ ANLATIYOR.TAKIM ZATEN ONU SÖYLEMEYE GEREK YOK.40 YILLIK ÖZLEMİ ÇOK GÜZEL YAŞATTINIZ.ELDE İMKAN OLMASA TAMAM DİYECEM DE YEDİNİZ BİTİRDİNİZ GÜZELİM ORTAM BU ŞEKİLDE DİBE VURURDU. BAŞARDINIZ, TEBRİKLER.

Adsız dedi ki...

ben diyorumki size eleştirmenler bu takımı buraya tuna bey getirdi siz nerdeydiniz onca sene tuna bey bu takımı süper ligde bırakırsa siz o sözlerinizi yiyecekmisiniz veya bırakınca başkanlığı siz kınamı yakacaksınız

sindirgili dedi ki...

bazi yorumcular daha ligler baslamadan nedense bu takim duser dediler,alinan maglubiyetlerde adeta zil takip oynadilar demedik mi dediler.bir basari hikayesi olan super lige cikmayi gormezden gelerek daha lig bitmeden 40 yillik ozlemimizi bitirdiniz gibi arabesk duygu somurusu bile yaptilar yapiyorlar.sivas macinda alinacak galibiyet ile insallah bu takim yukselise gececektir.haydi sercan,haydi aykut,haydi hasan,haydi alanzinho,vargas,bulent,ugur,nuno,ali,ilhan,emrullah,okan,jabbie haydi haydi haydi.

Unknown dedi ki...

arkadaslar tuna beyin basarısını kimse inkar etmiyor ama süper lige cıkmıssın paran yokj bırak parası olan yeni yönetim yapsın

Adsız dedi ki...

Hee vallaaaaa

Adsız dedi ki...

GERÇEKLER YAZILDIĞI ZAMAN RAHATSIZ OLANLAR BÜTÜN TV LER BANGIR BANGIR BAĞIRIYOR ONLARIDAMI DUYMUYORSUNUZ.NEDEN ŞAMPİYON TAKIM BOZULUR, NEDEN YANLIŞ TRANSFERLER YAPILIR,NEDEN HİÇ BİR TAKIMIN KAPISINI DAHİ AÇMADIĞI TOPÇULAR KULÜBE ALINIR,DAHA FAZLA AYRINTIYA GEREK YOK AT GÖZLÜKLERİYLE BAKMAYA DEVAM EDİN.