2014-12-13

2014-2015 Süleyman Seba Sezonu 13.Hafta l İstanbul Başakşehir:1 Balıkesirspor:0

Spor Toto Süper Lig'in 13. haftasında İstanbul Başakşehir, sahasında ağırladığı Balıkesirspor'umuzu 1-0 mağlup etti.   
Karşılaşmada tek gol, 73. dakikada Semih Şentürk'ten geldi. Tecrübeli futbolcu, bu sezon 7. golünü kaydetti.

Ligde 5. galibiyetini alan ev sahibi, puanını 21'e yükseltti. Son sıraya demir atan Balıkesirsporumuz ise 5 puanda kaldı.

 
Stat: Başakşehir Fatih Terim Hakemler: Abdullah Yılmaz, Muhittin Gürses, Gökhan Memişoğlu İstanbul Başakşehir: Volkan Babacan, Uğur Uçar, Yalçın Ayhan, Epureanu, Ferhat Öztorun, Mahmut Tekdemir, Rotman (Dk. 63 Sezer Öztürk), Doka, Mossoro (Dk. 80 Sedat Ağçay), Visca, Semih Şentürk (Dk. 86 Mehmet Batdal) Balıkesirspor: Emrullah Şalk, Uğur Akdemir, Kulusic, Hasan Hatipoğlu, Bülent Cevahir, Aykut Çeviker, Jabbie (Dk. 76 Muğdat Çelik), Alanzinho (Dk. 46 Burak Çalık), Eray Ataseven, Sercan Yıldırım (Dk. 76 Okan Alkan), Gökhan Ünal Gol: Dk. 73 Semih Şentürk (İstanbul Başakşehir) Sarı kartlar: Dk. 24 Yalçın Ayhan, Dk. 31 Doka, Dk. 35 Epureanu (İstanbul Başakşehir) Dk. 24 Eray Ataseven, Dk. 62 Kulusic, Dk. 74 Hasan Hatipoğlu, Dk. 75 Jabbie (Balıkesirspor)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

birde başak şehir yenmiş ne var yani. meğersem ne çok kıskananı varmış balıkesirspor'umuzun.geçen yıl bir şampiyon olduk onu bile yaşatmadılar bize. yok efendim antreman sahası bile yokmuş,yok efendim elektirik borcunu bile ödeyememiş,yok efendim tesisleri bilmem şuna aitmiş, efendim takım otobüsü bile yok. tabiki önüne gelen basar tokatı kimi kimsesi olmayana.tribünler bonboş,biri bağırır öbürü yuhlar .meğersem nekadar az seveni varmış balkesimizin.yazık yazık çok yazık..herkes kendi çıkarı peşinde.

Adsız dedi ki...

bu kadroyla hiç birşeyMarch reasej olmaz. takım 90 dakika kendini yırtsa sezon sonunda 20 puanı göremez. kapasiteleri bu kadar. yönetim böyle bir kadro kurarak intihar etti resmen.

Adsız dedi ki...

bu kadroyla hiç birşey olmaz. takım 90 dakika kendini yırtsa sezon sonunda 20 puanı göremez. kapasiteleri bu kadar. yönetim böyle bir kadro kurarak intihar etti resmen.

Ümit G. dedi ki...

Emrullah,Uğur,Hasan,Klusic,Bülent,Aykut,Eray,Okan,İlhan,Muğdat,Sercan 11 iyle oynasak eminim daha çok mücadele ederiz.Aslında takım korkak oynadığı için hiçbir varlık gösteremiyor.Birkaç maçta gol lazım olan bölümlerde takım halinde pas yapıp rakip kaleye yüklenebildik.Hatta Mersin maçı 5 dak. daha uzasa goller bulabilecektir.Orta saha geriye güvenemediği için rahat çıkamıyor ya da çıkartılmıyor.Biraz yürekli oynasak güzel maçlar izleriz en azından.Yakıp yıkmaya lüzum yok.Ben Samsun'da yaşıyorum sıralamadaki yerine bakmaksızın her hafta heyecanla Balıkesir maçını bekliyorum.Memlekette yaşayanları da bu heyecana davet ediyorum.Başarı odaklı olmayın,bizim olana sahip çıkalım.Başkalarınınkine ne imrenin ne de kıyaslama yapın.Eleştirdiğimiz ve eleştireceğimiz çok konu var farkındayız ama köstek olmanın da bir anlamı yok. Her şeyden öte bu sorunlar sadece takımın sorunu değil ki.Memleketim her alanda amatör.Burada insan içinde Karesi TV yi açıp bu da bizim memleketin kanalı demeye utanıyorum.Karadeniz'in birçok ilçe kanalı bizimkilerden daha eli yüzü düzgün yayın yapıyorlar.Her alanda amatörüz;ekonomi,sanayi,iş&iş gücü,reklam,kültür v.s. v.s. Ha bu durum beni çok rahatsız etmiyor aslında ben de amatör ruhluyumdur.Paranın yönettiği ve yön verdiği tüm değerlerin içinin boşaltıldığına inanırım.Sadece isteğim amatör ruhumuzu da kaybetmeyeyim.Dediğim gibi biz olanı bizden olanı koruyalım.Saygılarımla