2015-02-23

Maç Sonrası Ortalık Karıştı

Balıkesirspor Kulübü Başkanı Tuna Aktürk'ten hakem Tolga Özkalfa'ya tepki: Gençlerbirliği'nin her pozisyonuna faul çaldı. Böyle maç mı yönetilir?


Balıkesirspor Kulübü Başkanı Tuna Aktürk, maçın ardından hakem odası önünde Hakem Tolga Özkalfa'ya tepki gösterdi.
Müsabakanın bitiminden sonra hakem odasının önüne gelen Aktürk, Özkalfa ile konuşmak için kapının açılmasını istedi. Aktürk, görüşme sağlayamayınca kapıya vurdu.
Güvenlik ekiplerinin güçlükle sakinleştirmeye çalıştığı Aktürk, "Gençlerbirliği'nin her pozisyonuna faul çaldı. Böyle maç mı yönetilir? Bir de bana 'gel gel' diyor. Buradayım, sen neredesin? İşte Yusuf Namoğlu'nu arıyorum" ifadesini kullandı.
Daha sonra Aktürk ile diğer yöneticiler, hakem odasının önünden güçlükle uzaklaştırıldı.
"ÖZKALFA ELİME VURDU" DİYEREK SUÇ DUYURSUNDA BULUNDU
Balıkesirspor Kulübü Başkanı Tuna Aktürk, takımının sahasında Gençlerbirliği'ne 1-0 yenildiği maçtan sonra hakem Tolga Özkalfa'nın eline vurduğu iddiasıyla karakola başvurdu. Hakem Özkalfa'da bu yüzden soyunma odasına gelen polise yarım saat ifade verdi.

"ALKOL KONTROLÜ İSTEDİM"
Şikayet için gittiği Bahçelievler Polis Merkezi'nden Atatürk Stadı'na dönen Başkan Tuna Aktürk, olaydan sonra Merkez Hakem Kurulu Başkanı Yusuf Namoğlu'nu aradığını, ancak görüşemediğini söylerken, "Yaşananlar hoş olmadı" dedi. Hakem Tolga Özkalfa için alkol kontrolü istediğini doğrulayan Başkan Aktürk, olayı şöyle anlattı:

"ŞİKAYETÇİ OLDUM"
"Karşılaşma gergin bir ortamda oynandı. Maç bitiminde ben de aşağıya indim. O esnada yardımcı hakem Adil Sinem bizim yedek kulübemize eliyle, "Gel, gel" hareketi yaptı. Ben de, (Hocam ortam çok gergin, daha fazla germeyin) diye kendisini uyarmak istedim. O an yanımda TFF Temsilcisi Aydan Balkanlı da vardı. Bu arada Tolga Özkalfa, bir anda, (Emniyet, güvenlik) diye bağırmaya başladı. Ben onu da ortamı germemesi konusunda uyardım. Bu arada tebrik etmek için uzattığım elimin üzerine bir tokat attı. Karşılık vermedim, ama Tolga hocadan şikayetçi oldum. 5 yıldır yöneticilik yapıyorum. Daha önce de ligde pek çok maç kaybettik ama böyle bir şey hiç yaşanmadı. Olayın böyle gelişmesi hoş olmadı. Türk futbolunun içinde bulunduğu ortamda bu olayla gündeme gelmek istemezdik."

HAKEM YARIM SAAT İFADE VERDİ
Bu arada Başkan Tuna Aktürk'ün şikayeti üzerine Atatürk Stadı'na gelen Bahçelievler Polis Merkezi'nde görevli polisler, hakem odasında Tolga Özkalfa ile görüştü. Polise yaklaşık yarım saat ifade verdiği bildirilen Özkalfa ve yardımcıları, karşılaşmanın bitiminden 2,5 saat sonra stattan ayrıldı.

Hiç yorum yok: