2015-06-22

Balıkesirspor Taraftarı Yürüyor


DEĞERLİ BALIKESİRSPOR TARAFTARLARI

Bizler daha çok sosyal medyadan birbirimizi tanıyan ortak gayesi ve üst kimliği BALIKESİRSPOR olan ve kısa zamanda hızla çoğalan,toplumun her kesiminden kişilerin oluşturduğu bir topluluğuz.Son kongre sürecinden beri kulübümüzün yara aldığını ve mevcut yönetim tarzıyla toparlanmanın mümkün olmadığını görüyoruz.Süper lig başarısını daha çok elindeki belediye imkanlarıyla yaşanmasında katkıları bulunan mevcut yönetimin,görülüyor ki misyonu sona ermiştir.Hukuken meşruiyeti son derece sıkıntılı olan ve kongresi yok sayılan bir yönetimin bundan sonra kulübümüz için vereceği kararların tümünde hukuken sıkıntı oluşacaktır.Böylesine bir ortamda biz bağımsız Balıkesirspor taraftarlarının görevi kulübümüzün bu süreçten daha fazla yara almadan kurtulmasıdır.Bunun için de aklın yolu birdir.Yeni bir oluşum ve heyecan ile yola devam edilmesi gerekmektedir.Çünkü mevcut heyetin spor kamuoyunun çoğunluğu itibariyle inandırıcılığı kaybolmuş ve desteği kaybetmiştir.Belediyelerin profesyonel kulüplere katkıları kanun çerçevesinde belirlenmiştir.Bundan sonraki süreçte Belediyeden beklentimiz sadece kanun çerçevesinde gerekli desteği vermesidir.Kamuoyunda mevcut idare tarafından yaratılmak istenen algı metotlarının büyük bölümü tutarsız ve geçersizdir.Haklarındaki hiçbir suçlamaya cevap dahi veremeyen bir yönetim istemiyoruz.Tüm spor kamuoyunun konsensus sağladığı ve dertleri sadece BALIKESİRSPOR olan,gerçek Balıkesirsporlulardan oluşan bir heyetin bizleri tems
il etmesini istiyoruz.Bu nedenlerle düzenleyeceğimiz KULÜBÜMÜZE SAHİP ÇIKMA etkinliğine tüm BALIKESİRSPOR severleri davet ediyoruz.


BAĞIMSIZ BALIKESİRSPOR TARAFTAR PLATFORMU

4 yorum:

Balkes dedi ki...

Madem bağımsız Balıkesirspor taraftarısınız neden belediyenin kanunlar çerçevesinde destek vermesini talep ediyorsunuz. Ha derseniz bundan sonra belediye hiç destek vermesin ona eyvallah. Yok bundan sonra gelecek yönetime destek versin derseniz sizin bağımsızlığınız kalmaz. Bu özünüzle sözünüzün doğru olmadığı anlamına gelir. Belediye neden destek vermesin biliyormusunuz. Yönetimleri tembelliğe sevk etmemesi için. Şampiyon olmasın ama bir Altınordu, bir Buca gibi kendi tesisleri olsun. Belediyeye muhtaç olmasın. Ben böyle düşünüyorum. Ya siz...

Adsız dedi ki...

Ben de sana katılıyorum. Karanlıktan Aydınlığa yürüyoruz da; siyasi düşünmeden demişler ama maalesef Siyaset gırla gidiyor.YeniBalıkesir Emin buldan ve benzerleri medya ile, "10koliklerin başları" "başlar" diyorum.50 bin 60 bin tl senelik parayla beslenen adamlar.Para kimden geliyor belli...Birde yeni çarşı esnafı eklenmiş!!! Bir de yürüyüş yada eğlence olsada gitsek tayfası var.Maça gitmeden bu tip şeylere giden.Uzun lafın kısası 27 Haziran da şov var :)))

Adsız dedi ki...

bende yukarıdaki her iki arkadaşa katılıyorum.belediyenin destek vereceği her yönetim siyasi olur.hele hele her işe burnunu sokan veya her kurum benim malım olsun diyen bu iktidarın belediye başkanı varken bağımsız bir yönetim düşünemiyorum. yaa... allahaşkına elinizi vicdanınıza koyun.biraz insaflı olun.ömrümüz boyunca üst lig dedik dedik bu yönetim geldi 2 yıl üst üste bizi en üst lige çıkardı.şehir ve taraftar olarak senelerce üstümüze 2.lig havası sinmiş.zaten bana göre düşmemizin ana sebeplerinden biride budur. farkettiyseniz ulusal medyada da bu muameleyi hep gördük. balkese kaybeden takımlar bize yenildikten sonra işte balkese bile yeniliyorlar gibi laflardan bunu anlayabiliriz.eğer ben iddia ediyorum.geçen sene ptt den süper lige çıkmayıpda 3-4 sene ptt 1.ligin havasını soluyup üstümüze sindirseydik, yani o ligi hazmetseydik süper lige çıktığımızda daha başarılı olurduk.bir keresinde erman toroğlunun ağzından duymuştum.kaybettiğimiz bir maçtan sonra ''abi adamlar daha ptt 1.ligin havasını suyunu solumamışlarki bu yenilgiler normaldir'' gibi cümleler kurmuştu.ilk başta kızdım ama düşününce doğru tespit olduğunu anladım.çünkü süper lig için psikolojik olarak hazır hale gelemedik.ama biz ne yaptık ptt nin havasını bile solumadan adeta tozunu attırarak süper lige çıktık. e tabi böyle oluncada başarıya alışan şehrimiz ve taraftarımız çabuk havaya girdi ve ligden düşüncede bastı gamatayı. düşünüyorumda suç galiba süper ligden düşürdüğü için değil şehri ptt 1.lige alıştırmadan direk çıkardığı için yönetimde.o yüzden diyorum ki sevgili başkanım tuna bey sen bu şehre süper lig yüzü gösterdin ama maalesef takımımız sanki süper ligde senelerce oynuyormuşcasına taraftar öyle bir alıştı ki kardeşim adamlara süper ligi alıştırdığın için kötülük yaptın. yaa...kardeşim sana kim dedi takımı başarıya alıştır diye.işte böyle sadece bir sene başarısız olursun seni hemencecik bir kaşık suda boğuverirler. tabii fırsatçı birilerininde gazına gelerek.

Adsız dedi ki...

son bir notum ayrıca senin bu cezayıda balıkesirspor için aldığını unutuyorlar maalesef.ikide bi cezanı gündeme getirip senin hızını kesme gayretlerine giriyorlar.boşuna demiyorlar meyve veren ağaç taşlanır diye.yalnız şunu bil cezanın büyük olmasının sebebi hakemle didişmen değil işin içine federasyon ve mhk başkanlarını sokman oldu.onları olaya karıştırınca raconu kestiler sevgili tuna bey.burası süper lig.yani buraları lobisi kuvvetli olan, gücünü her zaman ispatlayanların yeri ve rüzgarların sert estiği yerdir.maçlar bile bazen bu sayede kolaylaşır.sen bunu biliyorsun.sana sadece bu konuda eleştiri yapabilirim.her yolun bir yordamı vardır ama sen burada avukatın aracılığı ile büyük bir acemilik yaptın.neyse bu sayede bir tecrübe kazanmış oldun.sana başarılar. balkesimizi bu senede süper lige çıkaracağından şüphem yok.artık üst lig havasını fazlasıyla soluduk.senden beklentim hiç bir lafa bakmaman kendini hedefe kilitlemen. senin ve arkadaşlarının bunu yapacağına inanıyorum.