2016-01-25

Muğdat ÇELİK İle Yollar Ayrıldı

Kulübümüzün futbolcusu Muğdat Çelik’in takımdan ayrılma talebini değerlendiren yönetim kurulumuz Balıkesirspor Kulübünün menfaatleri doğrultusunda futbolcumuzla karşılıklı anlaşarak sözleşmesini feshetmiştir.Futbolcumuza bundan sonraki futbol hayatında başarılar dileriz. Kamuoyuna duyurulur

BALIKESİRSPOR YÖNETİM KURULU


MUĞDAT ÇELİK’TEN AÇIKLAMA
Muğdat Çelik Balıkesirspor’dan ayrılışıyla ilgili yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi ‘’Balıkesirspor yönetim kuruluna öncelikle bana gösterdikleri ilgiden ve anlayıştan dolayı minnet borçluyum.Yöneticilerimiz sağ olsunlar ,kulüpten tüm alacaklarımı ödediler.Ayrıca ayrılırken kulübüme para da kazandırdığım için mutluyum.Futbol camiasında benim ismim geçiyorsa bunu tamamen Balıkesirspor Kulübüne borçluyum.Bundan sonra futbol hayatıma Akhisar Belediyespor’da devam edeceğim.Ayrılık kararımın tek sebebi tamamen geleceğimi düşünerek Süper ligde oynamak isteğimdir.Beni her maçta bağrına basan Büyük Balıkesirspor Taraftarını ömrüm boyunca unutmayacağım.Herkes hakkını helal etsin’’

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bizim de hakkımız helal olsun muğdat kardeşim. ayrıca seni komşu takımımız akhisarda da ayrıca takip edeceğiz.

Adsız dedi ki...

dat diri dat dat mugdat...helal olsun, basarilar..