2016-05-30

Feyyaz ÇİFTÇİ Yeniden Başkan Seçildi



BALIKESİRSPOR’UMUZDA OLAĞAN GENEL KURUL GERÇEKLEŞTİRİLDİ

Balıkesirspor’umuzda 2016 yılı Olağan Genel Kurulu yapıldı. Tek listeyle gidilen seçimde Kulüp Başkanımız Feyyaz Çiftçi yeniden başkanlığa seçildi.



Karesi AVM Toplantı salonunda gerçekleştirilen kongre için 237 imza toplanarak yeterli çoğunluk sağlandı. Divan başkanlığına Yusuf Hocaoğlu, başkan yardımcılığına Rafet Çetinel, divan katipliğine Kadir Palaz, divan üyeliğine ise Ezel Ergün önerilirken isimler oy birliği ile kabul edildi.



Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan kongrede gündem okundu, oy birliği ile kabul edildi. Sonrasında gündeme geçildi. Yönetim kurulu faaliyet raporunu Kulüp Başkanımız Feyyaz Çiftçi okudu. Çiftçi; “Geride kalan faaliyet döneminde gelenek ve ilkelere bağlı kaldık. Her alanda çalışma gayreti içinde olduk. Destek veren herkese teşekkür ediyorum. Hepimizin ortak değeri Balıkesirspor. Kentin en büyük markası Balıkesirspor’dur. Takımımızın başarılı olması en büyük dileğimiz. Balıkesirspor’u nasıl daha iyi duruma getirebiliriz kaygısından başka endişemizin olmaması gerekiyor.





Kulüp Başkanımız Feyyaz Çiftçi’nin yönetim kurulu faaliyet raporunu okumasının ardından, kulüp divan kurulu raporu, kulüp disiplin kurulu, yönetim kurulu bilanço, kesin hesap, gelir-gider cetveli okundu. Yapılan oylama sonrasında yönetim kurulu oy birliği ile aklandı. Devamında ise tahmini bütçe okundu. 31/05/2016/31/12/2016 dönemi içerisinde Balıkesirspor’da tahmini bütçenin 51 milyon 600 bin TL, 01/07/2016-31/12/2017 dönemi içerisinde tahmini bütçenin 70 milyon TL olduğu açıklandı. Tahmini bütçe oy birliği ile kabul edildi.



Başkan adaylığı için tek liste Kulüp Başkanımız Feyyaz Çiftçi tarafından sunulurken, liste oy birliği ile kabul edildi.

Balıkesirsporumuz’da yeni yönetim kurulu şu isimlerden oluştu:

Başkan: Feyyaz Çiftçi

Yönetim Kurulu: Mahmut Özbulut, Nazmi Yarış, Müjdat Bahadır, İsmail Uzan, Harun Atabay, Umut Kırtıl, Yalçın Dereli, Metin Kurt, Şahkan Saltık, Alp Kaan, Hüseyin Gündoğan, Hakan Özışıklıoğlu, Murat Keloğlu, Remzi Boncuk, Uğur Atak, Can Ağaoğlu, Sadettin Akbaba, Alper Lale, Uğur Erkan, Tekin Özcan

Denetim Kurulu: Mehmet Çalışkan, Mustafa Baydak, Tahir Korucuoğulları

Disiplin Kurulu: Oğuz Altan, Murat Atiler, Necdet Erkan, Mustafa Şahin, Gökhan Bahar.


www.balikesirspor.org.tr

Hiç yorum yok: