2017-11-11

Zekai KAFAOĞLU: Remzi BONCUK İle Devam Edeceğiz

BALIKESİR Büyükşehir Belediye Başkanı Zekai Kafaoğlu, 10 Kasım Atatürk’ün ölüm yıldönümünde farklı bir anma etkinliği düzenleyen Balıkesir basını ve Balıkesirspor yönetiminin Atatürk Stadı’nda yaptığı karşılaşmada, Balıkesirspor’da Remzi Boncuk yönetimiyle devam edeceklerini açıkladı.

Başkan Kafaoğlu, Remzi Boncuk ve ekibinin Balıkesirspor’u iyi yönettiğini belirterek kararlarında bunun etkili olduğunu belirtti. Balıkesirpor taraftarı ile birlikte kamuoyunun da merakla beklediği Balıkesirspor yönetiminin ne olacağı sorusu da böylece yanıtlanmış oldu.

Başkan Kagaoğlu, yönetime her türlü desteği vermeye hazır olduklarını vurgulayarak Remzi Boncuk ve ekibinin iş başında kalacağını açıkladı.

Kafaoğlu şöyle konuştu:

“Remzi boncuk ve yönetim kurulunun çalışmalarını yakından takip ediyorum. Oldukça başarılı ilerliyorlar. Sportif başarı da gelince bu iş daha da taçlanacak. Bu nedenle iyi giden ekibin işine taş koymak yerine onlara destek vermek gerekiyor. Bu nedenle Remzi Boncuk ve Balıkesirspor BALTOK Yönetim Kurulu’nun yanında durarak onlara gereken tüm desteği cereceğimi kamuoyunun bilmesini istiyorum.”

Başkan Kafaoğlu, taraftara da büyük görev düştüğünü hatırlatırken, Balıkesirspor’un maçlarına taraftarın daha fazla ilgi göstermesini istedi. Kafaoğlu, “hınca hınç dolmuş bir stadyum görmek istiyorum. Bunun için biz üzerimize düşeni yapacağız. Eskişehirspor maçı öncesinde maça gelen tüm taraftarlara formalar bizden hediye. Yeter ki onlar maça gelsinler.”

Balıkesirspor Kulüp Başkanı Remzi boncuk ise Başkan Kafaoğlu’nun bu desteğine teşekkür etti. Boncuk, “ben ve yönetim kurulumuz önce şehrimizin insanlarını, taraftarlarını ve Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Zekai Kafaoglu’nu mahcup etmeyeceğimizi bilmelerini sitiyorum. Umuyoruz ki daha güzel günler Balıkesirspor camiasını bekliyor” diyi konuştu.

Hiç yorum yok: