2018-07-05

Giray BULAK Artı Web Tv'de



Röportaj'dan satır başları;

GİRAY BULAK:

Geçen sene U21 şampiyonları Beşiktaş ve Balıkesirspor

Beşiktaş U21 takımından Sedat ŞAHİNTÜRK bizde oynuyorken Balıkesirspor U21 takımından altyapımızdan futbolcularımız neden bizle oynamasın?

Ülkemizde altyapıya gençlere önem verilmiyor. Önem verilse süper ligde 14 transfer yabancı hakkı 1.ligde 10 yabancı transfer hakkı verilmezdi.

Geçtiğimiz sezon 3-4 yönetici görüyordum. Bu sene ilk defa kulüpte yöneticiler görmeye başladım.Ailemiz arttıkça daha mutlu oluyoruz,onları görmek beraber olmak güç veriyor,güven veriyor. Sorunlarımız arındırıldı,kafalarımız bu sene daha rahat. Daha korkusuz olacağız

Hiç transfer yapmadanda bir kulüp bir şehir bir başarıyı yakalayabilir şampiyon olabilir. Bu hikayeyi biz yazmak istiyoruz.

Takımına şehrine sahip çıkabilecek bir oyuncu topluluğumuz var. Onlara çok güveniyorum. Bu uyum bu birliktelik bizi önemli yerlere taşır diye düşünüyorum.

Balıkesirspor-Samsunspor maçına gelmiştim,süper lige çıkılan sezon. İnanılmaz bir atmosfer vardı burda. Biz bunu göremedik. Umarım taraftarımızla birlik olup omuz omuza verebiliriz. Biz tek kanatlı bir meleğiz taraftarımız da bir kanadımız olursa başarıya uçarız !

Hz. Ömer değiliz sonuçta hatalarımız illa olacak,olmuştur ama taraftarımız şunu bilsin hiç bir hatayı bilerek yapmayız.

Kalecimiz Atilla ÖZMEN dış menisküs'den ameliyat olacak ve 4-6 hafta içerisinde tekrar takımımıza katılacak.
Tomislav GLUMAC, 15 Temmuz'da bizimle antrenmanlara katılmaya başlayacak.

Adana Demirspor'da 18 yaşında Mustafa YILMAZ 'ı ligin 3.haftası Rizespor'a karşı ilk 11'de oynattım. Seyirci ıslıkladı,yönetici ıslıkladı,çıkarmak zorunda kaldık. Ama o Mustafa soy ismi gibi yılmadı ve şimdi ümit milli takıma gitti. Bizim sorunumuz sabredememek

13 Temmuz'da oynanacağı açıklanan Bursaspor-Balıkesirspor hazırlık maçı,Samet hoca beni aradı rica etti bu maç 12 Temmuz'da yapılacak.

Hiç yorum yok: