2009-08-13

Balıkesirspor Kulubu Resmi İnternet Sitesi


Uzun zamandır aklımda böyle bir konu açmak vardı..
Ne bileyim çok aman aman kitlelere hitap etmeyen profesyonel veya amatör takımların bile kuluplerine ait resmi siteleri varken neden bizim Balıkesirsporumuzun resmi internet sitesi yok diyordum..

15-20 gün oldu,internette dolaşırken gördüm http://balikesirspor.org.tr/ Bu site altında Balıkesirspor Kulubu Resmi İnternet Sitesi yazmakta..Ama ne yazık ki 15-20 gündür sitede herhangi bir değişiklik yenilik yapılmadı..Yani şimdi merak ediyorum,bu site yeni açıldı ve iç düzenlemeleri falan mı yapılıyor yoksa daha önceden beri vardı da ben 15-20 gün önce yeni dikkat etmişim..

Umarım ilk düşündüğümdür ve site düzenlenmektedir..Zira Balıkesirspor gibi köklü bir kulubun ve büyük kitlelere hitap eden bir takımın,büyük bir şehrin en büyük değeri için resmi bir internet sitesi olmalı..Geçmişte bunun için adımlar atılmıştı..Şimdi ise bunu hayata geçirme vakti..Balıkesirspor Yönetim Kurulu'muz inşallah gereğini yapar ve bu şehre bu taraftara böyle bir resmi site kazandırır..

TekŞehir,BüyükAŞK !

1 yorum:

koray türk dedi ki...

Öncelikle bu siteyi kurduğunuz için tşk etmekle başlıyorum. ben kendim balıkesir bandırmalıyım ist. yaşıyorum ist mahmutbey spor'da oynamaktayım ben bu sene biyerlere gelmek istiyorum en azından kendi memleketimin takımı için ter dökmek istiyorum nolur bana ulaşın 0534 328 34 52 no bu benm