2010-08-23

Söz Sırası 7 Numara'da l Emre İşçiler

Söz Sırası 7 Numara'da l Emre İşçiler



Hafta sonu memleketi Manisa'ya gelen gözbebeğimiz Emre İşçiler ile karşılaştık,röportaj teklifimize düşünmeden evet kararı veren Emre ile çok güzel bir röportaj gerçekleştirdik.. Bizi kırmayan Emre'ye çok çok teşekkürler...


1- Emre öncelikle bize kendini tanıtırmısın?

28.09.1989 Manisa doğumluyum..Futbola Manisa Bldspor'da başladım.Daha sonra yıldız takımdayken Manisaspor paf takımına transfer oldum ve 3 sene paf liginde mücadele ettim..
Ersun Yanal zamanında A Takım'a çıktım ve 5-3 yendiğimiz Fenerbahce maçında kadrodaydım..O sezonda 4 süper lig maçında kadroya girdim..
Giray Bulak hocamız geldiğinde 2.ligde İzmirspor'a kiralık gittim..Bir sonraki sezon bu sefer 3.ligde yine İzmirspor'da kiralık olarak mücadele ettim..
Geçen sene olaylı şekilde Göztepe'ye transferim gerçekleşemeden,beni çok isteyen Balıkesirspor'a transfer oldum.. Şükürler olsun 2 senedir'de Balıkesirspor'umuzdayım..

2-Balıkesirspor'a gelmeden önce Balıkesirspor hakkında neler düşünüyordun?

Futbolcular Balıkesirspor hakkında hep 2 şey hakkında duruyorlar.. Birincisi; Balıkesirspor taraftarının takıma olan sevgisi ve desteği,ikincisi ise Balıkesirspor'da mali sıkıntının olmaması..Bu yüzden bir çok futbolcu Balıkesirspor'a gelmek istiyor..Ben burada severek oynuyorum,isteyerek mücadele ediyorum..Bu da bana göre benim başarımı sağlıyor..İnşallah hep beraber çok daha başarılı olacağız..

3-Geçen sene şampiyonluğu kazandık dediğin maçımız hangi maçtı?

Yükselme grubu fikstürü çekilince ilk 3 maçımız.. Torbalı,Bandırma ve Siirt maçlarıydı..Ergün Ortakçı hocama 3 te 3 yaparız dedim..3te 3 yaptık ve çok iyi başlangıç yaptık..Şampiyonluğu kazandığımız maç ise bana göre içerde oynadığımız Araklıspor maçıydı.. Çok kötü oynadığımız,Araklıspor'un 4-5 net pozisyona girdiği o maçı kazanınca tamam dedim şampiyonuz..

4-Balıkesirspor'un 13 sene sonra yükseldiği 2.ligde nasıl bir sezon geçireceğini düşünüyorsun..

Sezona kamp dönemlerinde ağır bir tempoyla başladık..Çok çalıştık.. Hazırlık maçlarındaki kötü sonuçlar kimseyi aldatmasın..Hocamız her futbolcuyu oynatmak,her futbolcuyu izlemek istedi,skordan çok hazır olmamız ve sakatlıksız bir kamp dönemi geçirmemiz önemliydi..Bunu da gerçekleştirdik..Takım iyi,kimsenin şüphesi olmasın...Beni en çok mutlu eden olay ise takımdaki geçen seneden kalan arkadaşlığın aynen devam etmesi..Yeni gelen arkadaşlarımızda bu arkadaşlığa hemen ayak uydurdular..Bence bu en büyük artımız.. 2.ligde çok iyi bir sezon bizleri bekliyor..




5-Transferlerimizden daha önceden tanıdığın futbolcularımız hangileri ?

Yakup Sertkaya,Soner Ergençay,Mustafa Kocabey,Koray Kocagözoğlu,Aytekin Viduşlu tanıdığım arkadaşlarım.. Yakup Sertkaya'nın geçen sene televizyona maçlarını izliyordum.. Bu sene ise beraber aynı oda da kalıyoruz..Bütün transferlerimiz çok iyi,bunu sezon başlayınca herkes görecek..

6-Geçen sene bir çok maçımızda hep üçlü çektirmiştin..İzmirspor'da bunu gerçekleştiriyormuydun..Ayrıca Soner Ergençay'ın da Eyüpspor'da üçlü çektirdiğini öğrendim..Aranızda rekabet olur mu :)

İzmirspor'da zaten 50-100 taraftara oynuyorduk,bu yüzden hiç üçlü çektirmemiştim..Burada çektirmeye başladım..Beni taraftara daha çok bağlıyor bu olay,takımın güveni artıyor..Mesela son maçta ben tribünde taraftarlarımızın yanında yer aldım..Bir çok kişinin gitme demesine rağmen taraftarlarımızın arasında beraber tezahuratlar yaptık..Hayatım boyunca unutamayacağım benim için çok önemli bir gündü..Futbol seyirci,futbol taraftar..

Soner ile futbol stilimizde benziyor..Aramızda rekabet olmaz,seve seve beraber inşallah her maç üçlü'ler çektireceğiz..

7-Ben seni hep Rıdvan Dilmen'e benzetmişimdir..Bu tespit sence doğru mu?

Doğu tabiki..Hatta NTVSpor'da Rıdvan Dilmen kendi programında,Balıkesirspor'da benim veliahdım var demişti..Rıdvan Dilmen'in bunu söylemesi gurur verici bir olay..Bende futbolumu Rıdvan Dilmen'in futboluna benzetiyorum..


8-Balıkesirspor-Bandırmaspor rekabeti hakkında ne düşünüyorsun..

Sahada futbolcular arasında herhangi bir şey söz konusu değil ama taraftarlar arasında bu rekabet söz konusu..Kendi adıma söylüyeyim,o hafta ekstra motivasyonla çalışıyorum,Bandırma maçlarını çok önemsiyorum..Bu arada Bandırmaspor'u da çok tebrik etmek gerek..Geçtiğimiz sezon Bandırmaspor-Siirtspor maçında bizim maç bittikten sonra galip gelmeleri çok önemli bir olaydı,onları da kutlamak gerek..

9-Sahadayken 10Kolikler'in söylediği tezahuratlardan en çok hangisinden etkileniyorsun..

Karşılıklı kırmızı-beyaz şampiyon Balkes tezahuratından etkileniyorum.. Bu sene bu tezahuratı kale arkalarıyla beraber tüm tribünlerimizin yapmasını umuyorum.. O ambiyans sahada bizlere daha da enerji sağlıyor..Ayrıca, " Sen Varya Sen " tezahuratımızı çok seviyorum..

10-Taraftarlarımız seni " Playboy Emre " olarak çağırıyor.. Sen tercih yapacak olsan ne diyerek çağırmalarını isterdin..

Eylül ayında nişanlanacağım ancak taraftarlarımız Playboy Emre olarak beni çağırıyorlar...Espri anlamında söylediklerinden şüphem kesinlikle yok ama bundan sonra beni " Emre İşçiler,Emre İşçiler Balıkesir'i Gönülden Sever " diyerek çağırmalarını isterdim..Umarım bu sene bu böyle olacaktır..Bu beni daha mutlu eder..

11-Kırmızı-beyaz ve 10 senin için ne ifade ediyor..

Türk Bayrağının rengi olan kırmızı-beyaz'ın bizimde renklerimiz olması çok anlamlı çok güzel..Bu renkte bir formayı taşımak benim için bir şereftir..

10 ise,benim için artık bir sayıdan ibaret değildir asla.. Bir çok yerde hep cümlelerimizde 10 geçiyor.. Yolda,sağda solda hep 10 plaka araçlar gördüğümde heyecanlanıyorum..Her zaman her yerde 10 numarayız..

12-10Kolikler hakkında neler düşünüyorsun..

Şampiyonluğumuzda çok büyük paylarını olduğunu düşünüyorum..En uzak deplasmanımız olan Pazarspor deplasmanımıza bile üstelik sevgililer gününde gelmişlerdi..Takımı hep desteklediler,hep arkamızdaki güç oldular..Hepsinden Allah razı olsun..Onların bu desteğiyle biz 90+1 de bile olsa hep bir fazlasını yapmayı,hep depara,driplinge kalkmayı sahada düşünüyoruz..
Unutmadan bu sene çok daha zorlu bir gruptayız ve çok daha fazla desteğe ihtiyacımız olacak..Onlarında desteklerinin artması gerekiyor,stadımızın her maç tıklım tıklım dolması gerekiyor.. Gerisi zaten gelecektir..

13-Grubumuzdaki takımlardan hangileri rakibimiz olabilir..

Bana göre 17 takımın hepsi birbirinden zorlu ve bana göre hepsi iddialı takımlar.. Ne bileyim geçen seneki gibi bir Küçükköy bir Alibeyköy grubumuzda olmayacak..Hemen hemen tüm rakiplerimiz il takımı ve belli taraftarları olan takımlar..Şanlıurfa olsun,Sakarya olsun,Kocaeli olsun,Adana olsun vs.. Ancak her takımın iddialı olması bizim için avantaj..Çünkü her maça ayrı bir motivasyonla çalışacağız,ayrı bir önem vereceğiz..Bana göre bu da bize başarı getirecek...

14-Balıkesirspor'umuz ile ilgili başından geçen ilginç bir anıyı bizle paylaşırmısın?

Aslında çok anılarım var ama Bandırmaspor'u deplasmanda yendikten sonraki tesislerde balkona çıkmam,şampiyonluk maçımızda tribünlerimizde yer almam ve daha sonra valimizi kolundan tutarak soyunma odasına götürmem unutamadığım anlardır..

15-Selahattin hocamız hakkında ne düşünüyorsun..

Selahattin Dinçel ve diğer hocalarımız hepsi akademi mezunu..Yaptığımız her antrenman planlı programlı ve bilimsel..Bana göre sakatlık yaşanmamasının arkasında da bu yatıyor..Karakterli bir hoca Selahattin hoca,genç olması bizim avantajımız..Ayrıca şu da var Selahattin Dinçel gittiği tüm takımlarda hep beni istedi..Torbalı olsun,Afyon olsun,Turgulu olsun,gittiği takımlara istedi ama nasip Balıkesirspor'da beraber olmakmış..İnşallah hocalarımızı ve bizi bu sene mahcup etmez,Allah utandırmasın inşallah şampiyon olacağız..

16- Blogumuz hakkında ne düşünüyorsun?

Sana şunu söyliyeyim futbolcuların girdiği ilk site kesinlikle bu site..Futbolcular hep bu siteye giriyor emin olabilirsin,yazılan herşeyi okuyorlar..Balıkesir'de bu işi senden iyi yapan kişinin olduğunu da düşünmüyorum..Kamptayken bile senin stadın yenilenmesi ile ilgili koyduğun fotoları hep takip ettik..Bazen bizim bile bilmediğimiz doğru haberleri yapıyorsun..Yaptığın analizler hep doğru..Mesela en son Sakaryaspor analizini yapmışsın..Ben Mahmut Hanefi,Sertan Eser,İlhan Özbay'ın vs orada olduğunu bilmiyordum..Senin sayende öğrendim.. Bana göre bu işi çok iyi yapıyorsun,bence kendini daha iyi yerlere getirmelisin..Bir Fotomaç bir Fanatik senin çalışacağın yerler olmalı..Allah yolunu açık etsin..

17-Son olarak neler söylemek istersin..?

Önümüzdeki hafta Ofspor maçıyla sezon başlıyor..İnşallah geçen seneki gibi 9 Mayıs'ta Allah bize şampiyon olmayı nasip eder.. Herkesin bu takıma destek olmasını ve güvenmesini istiyoruz..Hepimiz için kazasız belasız bir sezon olsun.. Seninde geçen sene söylediğin gibi;

BANK ASYA'YA 10 AY KALDI !



..................


Bu güzel röportaj için Emre İşçiler'e sonsuz teşekkürler.. Yaptığımız ilk canlı röportajda yanlışlarımız olduysa,sürç-ü lisan ettiysek affola..

Futbolcularımız ve taraftarlarımızla yapacağımız röportajlarımız devam edecek..

Bizimle röportaj yapmak isteyenler hayalet10kolik@hotmail.com adresinden bana ulaşırlarsa sevinirim..

Herkese kırmızı-beyaz günler dilerim...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

inanmıyorum ya nası nişanlanırsın :(