2011-06-01

Söz Sırası 10larda I Hidayet Turan

Söz Sırası 10larda I Hidayet Turan

Abim, Ekim ayında söz vermiş röportaj için ama bu güne kısmetmiş. Şimdi ki konuğumuz Almanya'dan Hidayet Turan..

1- Merhaba. Öncelikle bize kendini kısaca tanıtırmısın.?

Adım Hidayet Turan. 38 yaşındayım ve Almanya doğumluyum. 3 çocuk babasıyım vatanına, memleketim Balıkesirim'e ve şanlı bayrağıma ölümüne bağlı bir vatandaşım.Gurbette yaşamak çok zor. Sevmiyorum burasını ama mecburuz..

2- Balıkesirspor sevgisiyle nasıl tanıştın?

Orta biri Balıkesir ortakulunda okudum. Sene 1983 Balıkesirimiz'in maçı vardı Mersin'le 3-0 kazandık. Tayfun atmıştı golleri. O maçtan sonra bütün maçlarına gittim o sezon. O büyük AŞK o zaman filizlendi...Bugüne geldi.

3- Balıkesirspor’la ilgili bizlere anlatabileceğin bir anın vardır umarım…

Kuşadası'na gittik Sebat maçına. 2-0 galibiz, 10 dakikada 2 gol yedik, yıkıldık. Çok kalabalık taraftar topluluğuyla gitmiştik. Sebatlılar 1 minübüs dolusu gelmişlerdi. Penaltılarda elendik, çıkamadık....

4- Gurbette bir Balıkesirspor taraftarı olmak nasıl bir duygu.?

İnanılmaz bir duygu! Sakarya mahallesinde yetiştim. Berber İsmail`den Balıkesirspor kaşkolunu kaptım dükkanından. O kaşkol arabamın ön camında turluyor Oberhausen şehrinin sokaklarında. Her maç sabahı tüylerim diken diken oluyor, çok heyecanlanıyorum. 10SUZ OLMAZ.10SUZ YAŞANMAZ....

5- Balıkesirspor'un bu seneki performansı hakkındaki düşüncelerin nelerdir. Sence bu sene nerelerde hata yapıldı ?


Şampiyon kadro bozulmamalıydı. Şampiyon kadronun hocasıyla taışma ve konuşma fırsatı buldum Ali Hikmet Paşa Tesisleri'nde. Hocayı da göndermezdim devam ederdim. Yapılan transferlerin çoğu hatalıydı. Tuğrul, Berkay ve gönderilen diğer topçuları göndermezdim. Örnek Bandırmaspor, T.Linyitspor. Başarılı kadro bozulmaz. Yaparsın gerekli takviyelerini, bozmazsın takımı...

6- 2011-2012 sezonu hakkında ki görüşün nedir ?

Herşey Balkesimiz+Bandırmamız için hayırlı olsun. Defansa ve kaleye sağlam transferler, gerekiyor...

7- Blogumuz hakkında neler düşünüyorsun?

Blogunuzu çok beğeniyorum. Tüm haberleri sizden alıyorum. Tüm maç bilgilerini sayfanızdan alıyorum....

8- Bizlere son olarak söylemek istediklerin neler var?

Sizlere başarılar diliyorum. Allah kolaylık versin..

--
Biz de bu keyifli sohbet için Hidayet Abimiz'e yürekten teşekkür ediyoruz. Bir sonraki röportajın sizinle yapılmasını istiyorsanız http://forzabalkes.blogspot.com/p/iletisim.html adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Herkese KIRMIZI-BEYAZ günler.

SafiGomez

Hiç yorum yok: