2012-05-25

Olağan Genel Kurul l 31 Mayıs 2012


Kulübümüz Yönetim Kurulunun 01.05.2012 tarih ve 43 sayılı karar gereğince aşağıdaki gündemi görüşmek üzere 31.05.2012 Perşembe günü saat 20.30 da Balıkesir Salih Tozan çok amaçlı toplantı salonunda olağan genel kurul toplantısı yapılmasına ,ilk toplantıda yeterli çoğunluk sağlanamadığı taktirde ikinci toplantının 07.06.2012 Perşembe günü aynı yer ve saatte yapılmasına karar verilmiştir. Tüzüğümüzün 11.1 maddesi gereğince saygı ile duyurulur.

 BALIKESİRSPOR YÖNETİM KURULU


......................

Ne yazsak boş aslında önce yönetim tekrar belirlensin sonra gelecekler gidecekler,neler yapılmalı neler yapılmamalı bunları tartışırız..

Tek isteğim bir istikrar yakalayalım..
Yönetim teknik heyet futbolcular aynen devam etsin..
Çünkü bizlere bir şampiyonluk borçları var..

Hayırlısı...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bence de yönetim,teknik heyet ve aynı futbolcular devam etmeli.başarı ancak istikrarla olur.zaten bize borçları var.benim yönetimden isteğim bu futbolculardan hiç bir tanesini göndermemesidir.çünkü kadronun hepsi çok yetenekli ve çok güzel takım oyunu oynayan futbolculardan oluşmasıdır.hatırlayın sezon içinde iyi futbol oynayan bir-kaç takımdan birisiydik.bunu rakiplerden bazılarıda kabul ediyordu.eğer bu kadro bozulursa veya hoca giderse düşünün sil baştan yeni bir düzen,gelenlerin uyumu ve yükül bir maliyet.ondan sonra işimiz çok zorlaşır.bence 10 numara tarzında süpr lig veya bank asya tecrübeli hırslı,başarıya aç,yaşlı olmayan ve ayağına hakim bir pasör alsak da coşkunu beslesek çok iyi olur.bence başka transfere gerek yok.

Adsız dedi ki...

şampiyonluğu futbol dışı etmenlerle kaybettiğimiz için bu kadro başarılıdır.gönüllerde şampiyondur.başarılı kadro asla dağılmaz.