2015-05-11

Cihat ARSLAN:Bana İnandılarsa,Savaşırım

Fenerbahçe maçının ardından Okan ve Hasan’ı antrenmana geç kaldıkları için kadrodışı bırakan, takımdan ayrılmak isteyen Ronald Vargas ve Vitor Gomes’i gönderen Arslan, bir basın mensubunun “Takımda ki son gelişmeleri sizin iş disiplini olarak mı, yoksa Balıkesirspor’un geleceğe yatırım yapması olarak mı görelim” şeklindeki sorusuna şu yanıtı verdi

Bizim bilgi birikimimizi satın alan bir kulüp var. Bu futbolcu kardeşlerim için de geçerli, benim için de geçerli. Ben sahaya çıktığım zaman iş istiyorum. Dışarıda muhabbet olur, dışarıda eğlence olur, gezme olur. Biz sahanın içinde çalışmak ve iş üretmek için varız. Yoksa gidip biz de gezeriz, ya da işin ciddiyetine varmayız. Paralar ödenmeyebilir, takım küme düşebilir, moralsizlik olabilir, dünya başımıza yıkılmadıktan sonra biz o vazifeyi yapmak zorundayız. Çünkü bizim mesleğimiz bu. Tiyatro sanatçısı ‘ben bugün tiyatroya çıkmayacağım’ diyor mu? Acısı varsa da sahneye çıkıyor, rolünü yapıyor, belki arkada ağlıyor



Balıkesirspor’da Balıkesirli bir teknik direktör olarak görev aldığını vurgulayan Arslan şöyle devam etti:

Bu takım düşüyor, yeniden ayağa kalkacak. Ben onun için geldim, yoksa niye geleyim?Ben bu takıma ayak uyduramam.Futbolcu kardeşlerime de söyledim.Ben lidersem herkes bana ayak uydurur. Ben gruba uyamam. Zaten bana değil, gruba uyanlar şu an evde oturuyor. Bu takım düşüyor, o zaman bana uyacak takım.İş disiplini dediğiniz bu. Ben inancımı ortaya koyacağım, onlar da bana uymak zorunda. Başka da şansları yok. Ben giderim, başkası gelir, farklı bir persfektifi vardır, farklı tarzı vardır, ben ona saygı duyarım. Benim tarzım bu, ben tarzımı ortaya koyarım. Despot değilim, diktatör değilim. Ama bu şehrin hayalleri varsa, bana da inandılarsa ben bunun için savaşırım. Kazanırım, kaybederim, ama kazanmaya geldim.Mesele aslında bu kadar basit

1 yorum:

Ümit G. dedi ki...

Tamam tarzın var otorite kurmak istiyorsun anladık.Açıkçası ben Cihat Hoca'dan umutluydum.Hasan ile Okan ı kadro dışı bıraktı bunu otorite kurma çabasına yordum hadi neyse vardır bi bildiği dedim.Kaldı ki ne bildiği olsa bile Fener maçında stoperlerden birine bir şey olsaydı Uğur'un sakalığı nüksetseydi ne bildiği vardı anlayacaktık,bunlar olmadı ama Fenerin 4. golünden sonra yaptığı değişiklikler ne bildiğini ortaya koydu.Hadi dedi fener maçıydı puan kaybı kabul edilebilir eline bir fırsat daha geçti Başakşehir maçı.Maçtan önce Vargas'a yol verdin niye ? Otorite kuracaksın, istemiyorsa ,oynamasın ...peki. Maça sağ beksiz çıktın.Sözüm ona otorite kuracaktın adamları idmana geç geldi diye kestin haftalardır çatır çatır oynayan Okan'ı kesin yerine sakat sakat Uğur'u oynattın adam tekrar sakatlandı; en güvenilir adam diyebileceğimiz Klusic resmen ve kasten penaltı yaptırdı sonra 15. dakikada kendini attırdı.Bu nasıl oluyor senin otorite kurduğun takımda ? Takım bir şekilde canını dişine takan oyuncularla bir şeyler yapma gayretinde hala ,sen gittin sezon başından beri gole en çok katkısı olan adamı oyundan çıkardın,soldan sağa bir anda devşirmek aklına gelen Bülent'i koydun. Neden ? Sağ bek yok çünkü adamlar kanatlardan akın akın geliyor.Velhasıl Cihat Arsan takımı kurtarmaya gelmemiş biz yalandan yere Fener'i yeneriz ,Başakşehir'i de yenersek kurtuluruz hesapları yapmışız.Ben futbol için hiç bu kadar üzüldüğümü bu kadar kızdığımı hatırlamıyorum.Yönetim de bir an evvel bitse de kurtulsak havasında. Sesi soluğu çıkmıyor kimsenin. 2. yarıda tüm biletleri 5 TL yapsaydı ve stadı doldursaydı en az 10 puan daha toplardık.Bak bu hafta Samsun'a 3-1 den maçı 5-3 aldı.O maçı aldıran seyirciydi.İnsanları o stada getireceksin bu senin görevin.Sonuçta yönetim de şehir de bu seviyeyi kaldıramadı.Ben iddia ediyorum inanmış bir yönetim,şehir ve teknik ekip olsaydı bu kadroyla ligi ilk 10 da bitirirdik.Kaybettiğimiz saçma sapan puanlara bakın,o sıralardaki takımların puanlarına bakın yeter.Cihat Hoca'nın ve yönetimin ptt 1.lig hocası olduğunu anlamış olduk.Ümit ederim ki Ptt 1. ligde diplere vurmayız,elimizdeki oyuncuları tutarız ve seneye daha kuvvetli takım oluştururuz.Saygılarımla Ümit