2016-08-05

Transferlerimizi Tanıyalım l Doğa İŞERİ



Doğa İŞERİ

Balıkesirspor'umuz'un yeni sol beklerinden olan Doğa İŞERİ 2 Ağustos 1992 tarihinde Antalya'da dünyaya geldi.

Futbola 2004 yılında Antalyaspor alt yapısında başlayan Doğa İŞERİ 7 sezon boyunca Antalyaspor alt yapısında forma giydikten sonra ilk profesyonel anlaşmasını Kepez Belediyespor ile yaptı.
Sonrasında Kemerspor 2003 ve son olarak 2 yıldır da Büyükşehir Belediyesi Erzurumspor'da forma giyiyordu.

Geçtiğimiz sezon 3.ligde Erzurumspor ile şampiyonluk yaşayan Doğa İŞERİ,ligde 32 maçta forma giymişti.

Profesyonel anlamda daha önce 3.lig dışında futbol oynamayan Doğa İŞERİ profesyonel kariyerinde 104 maçta 2 gol attı.Oynadığı hırslı ve mücadeleci futbolla özellikle Erzurumsporlu taraftarların gönlünde taht kuran Doğa İŞERİ için Erzurumspor'un unutulmaz sol beklerinden biri deniyor.

Doğa İŞERİ,Balıkesirspor'umuz'a geldikten sonra da hedefini süper lig olarak belirlemiş durumda. Geçtiğimiz günlerde http://forzabalkes.blogspot.com.tr/2016/07/ishak-cakmak-ve-doga-iserinin-gorusleri.html düşüncelerini açıklayan Doğa;" Ben bu sene şampiyon olan bir takımdan geldim.İnşallah aynı başarıyı bu sezon Balıkesirspor'da tekrarlarız ve sezon sonunda süper lige çıkarız" demişti.

Şahsi kanaatim olarak Doğa İŞERİ'nin Balıkesirspor taraftarımızın gönlünde de taht kuracağını düşünüyorum. Kendisinden Muğdat ÇELİK tarzı bir patlama bekliyorum.Umarım Doğa beni yanıltmaz ve Balıkesirspor'umuz'a çok faydalı bir isim olur;

Baksanıza Doğa İŞERİ kendini göstermeye başladı bile;



Hiç yorum yok: