2016-09-11

Balıkesirspor-Göztepe l Maç Sonu Görüşler

TFF 1. Lig'de üst üste 2 yenilginin ardından Göztepe'yi 2-1 mağlup ederek sezonun ilk galibiyetini alan Balıkesirspor'da maç öncesi açıklamaları istifa sinyali olarak algılanan Teknik Direktör Reha Erginer, görevinin başında olduğunu söyledi.

İlk 2 maçta futbol şansının yanlarında olmadığını dile getiren Erginer, "Taraftarımızı çok üzmüştük. Bu galibiyeti onlara hediye ediyorum. Futbolcularımı da Göztepe gibi zorlu bir rakip karşısındaki mücadeleleri, istek ve hırsları nedeniyle tebrik ediyorum. Yenilgiler sonrası böyle bir duruşu göstermek kolay değildi. Futbolcularım bunu başardılar. Ben maçtan sonra istifa edeceğimi hiçbir yerde söylemedim. Ancak tek galibiyetle bayram olmaz. Maddi sıkıntılar çözülmeli" dedi.



GÖZTEPE'de Teknik Direktör Okan Buruk, Balıkesirspor yenilgisi sonrası üzgün olduklarını söyledi. Buruk, "İlk yarı iyi oynadık. Topa sahip olan taraftık. Ancak maçın başında şanssız bir gol yedik. Geriye düştükten sonra rakibi yakaladık. İkinci golü ararken yine talihsiz bir golle mağlup duruma düştük. İkinci yarı, ilk yarıya oranla daha etkisiz bir futbol oynadık. Rakip daha dirençliydi. Maçı çevirmek için mücadele ve hırsımız azaldı. Pozisyona giremedik. Bu maçı kaybetmememiz gerekiyordu. O yüzden üzgünüm. Özellikle üçüncü bölgede daha çok çalışmamız gerekiyor. Karşılaşmanın hakemini de beğenmedim. Maçı yavaşlattı. Kararları da yanlıştı" dedi.

Okan Buruk, ikinci gol sevinci sonrası gerginlik yaşadığı rakip takımdan Bekamenga ile ilgili de, "Gol sevincini abarttı. Sanki kendini kaybetmiş gibiydi. Hayatımda böyle birşey görmedim. Resmen benim üzerime geldi" şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok: