2016-11-03

Christian Bekamenga:İstendiğim Sürece Burada Kalmak İsterim

Christian Bekamenga

Ligde geride kalan 9 maçta 10 gol atan Bekamenga, Balıkesirspor'da mutlu olduğunu, performansı ve golleriyle takıma katkı sağlamaya devam etmek istediğini söyledi.

Bekamenga, 3 gol daha atması halinde kulüp tarihinin en fazla gol atan yabancı oyuncusu unvanını eline geçireceğinin anımsatılması üzerine, şunları kaydetti:

"Bir forvet oyuncusu için gol atmak çok önemli bir şey ve attığım goller bundan sonrası için beni cesaretlendiriyor. Sezon sonuna kadar olan gol hedefimi söyleyemem. Önemli olan takımın Süper Lig'e yeniden çıkması. Balıkesirspor ile 2 senelik bir kontratım var. Öncelikle insanların beni tanımasını istiyorum. Sonuçta burada olmaktan memnunum. Burada yemekler çok güzel, beğeniyorum. İstendiğim sürece de burada kalmak isterim

Hiç yorum yok: