2017-08-23

Röportaj l Söz Sırası Mehmet BOZTEPE'de


1-Merhaba Mehmet öncelikle bize kendini tanıtırmısın?

Mehmet Boztepe 16.01.1988 Elazığ'da doğdum

Hangi takımlarda oynadın?

Sırasıyla;  

TV Asberg

Borussia Mönchengladbach

Borussia Dortmund

Eskisehirspor

Fc Emmen ( Hollanda)

Wuppertaler SV

SsVG Velbert

Adanaspor

Bandirmaspor

Balikesirspor

Futbola başlangıcın nasıl oldu?

5yaşındayken arkadaşım futbol oynuyordu benimde hayalimde futbolcu olmak vardı babama söylediğimde izin vermedi ve bana çok kızdı bende hergün ağlıyodum bunu farkeden annem ve ablam beni gizlice TV.Asbergin altyapısına yazdırmış.Başlangıcım da böyle oldu

Seni sağ ve sol açık olarak izliyoruz. Kendini hangi mevkinin oyuncusu olarak görüyorsun? 

Altyapıda dahil hep sağ ve sol oynadığım için kendimi hep açık oyuncusu olarak görüyorum

Kimi örnek alıyorsun? Bir Türk bir yabancı futbolcu ismi söyleyebilirmisin?

Zidane ve Ribéry .
Türk olarak Sergen Yalçin

2-Borussia Dortmund alt yapısında yetişen bir futbolcu olarak Almanya ve Türkiye'de alt yapıya verilen önemi anlatırmısın? Ne gibi farklılıklar var ne gibi benzerlikler?

İlk önce şunu belirtmek isterimki Almanyada ilk önce oyuncuların mental olarak gelişmesine takım oyununa uygun olarak gelişmesine önem veriliyor.Birey olarakta oyuncuların disiplinli , fair playa önem veren bir şekilde gelişmesi prensibi ilk sırada.

3-Bandırmaspordan,Balıkesirspor'umuza geldin..Bandırmaspor ile Balıkesirspor arasındaki rekabeti biliyorsun. Balıkesirspora geliş hikayeni anlatırmısın?

Birkaç takımdan teklif vardı Bana en yakın olan takım Balıkesirspordu menejerim ve ailemle konuştuktan sonra en iyi kararın Balıkesirspor olduğuna karar verdim
Rekabeti tabiki biliyorum ama bu benim işim profesyonel olarak düşünmeliydim

Balıkesirspor'a gelirken neler umuyordun neler buldun?

Gelmeden önce konuştuğum arkadaşlarım iyi bir ortam iyi arkadaşlıklar var diyodu ve gelince bende bunun böyle olduğunu farkettim ve takıma hemen ısındım

Bu sene takımda kalarak karakter gösterdin. Bu kararı nasıl verdin?

Geçen sene zor bir durumdan geçtik ve transfer yasağının geleceğini biliyordum ve arkadaslarımı yanlız bırakmak istemedim

4-Bu sene 2 maçta 2 gol ile oynuyorsun? Bu seneki hedeflerin nelerdir?

Kendime bir sınır koymadım atabildiğim kadar atıp takıma katkıda bulunmak istiyorum

Balıkesirspor'umuzda geçen sezon hedeflediğin gol sayısına ulaşabildin mi?

Geçen sene daha çok gol atmak hedefimdi ama nasip böyleymiş

Can CANGÖK hocamız hakkında neler düşünüyorsun?

Can hoca iyi bir insan onu sadece hoca değil bir abi olaraktan görüyorum her konuyu konuşabileceğiniz iyi bir insan
Can hocayla uzun zaman çalışmak isterim

5-Balıkesirspor'umuz'un bu sezonki hedefi sana göre ne olmalı?

Herzaman olduğu gibi şampiyonluk Balıkesirspor daha üst ligte oynayabilecek bir takım

Geçen sezon yaşanan maddi manevi olumsuzluklar sence takımı nasıl etkilemişti?

Geçen sezon olumsuzluklar tabiki kötü etkiledi ama bu duruma rağmen takımımız iyi bir karakter gösterdi ve geçen sene bu takım daha iyi yerleri hakediyodu

Şuan nispeten daha iyi durumdayız maddi olarak. Ancak takımda eksikliklerde var gibi.Sen teknik direktör olsan hangi bölgelere transfer yapardın?

2-3 bölgeye transfer gerekli ama hocamız hangi bölgeler olduğunu daha iyi bilir

Attığın goller sonrası attığın taklaların özel bir sebebi varmı ? Neden taklalı sevinç?

O an aklıma hangi sevinc gelirse onu yapıyorum ama taklayı sevdiğim için genellikle onu kullanıyorum özel bi sebebi yok

6- Balıkesirspor'umuzun 1. ligde başarılı olması için neler yapması gerek sana göre?

Kendimize güvenip birlik ve beraberlik içinde olmayız taraftarlarımız dahil aile olup pozitif düşünmeliyiz

Ülkemizde yabancılara verilen değerin Türk futbolculara verilmediğini düşünüyorum.Sen bu konu hakkında neler düşünüyorsun?

Ben en fazla 2-3 yabancıdan yanayım Türk futbolcuları çok yetenekli sadece gerekli güven şans verilmeli

Gol atmak mı yoksa asist yapmak mı ? Hangisi Mehmet Boztepe için daha önemli?

Takıma katkı sağladıktan sonra ikisinde önemi aynı

7- Nizamettin ÇALIŞKAN ile birlikte yaptığınız "Balıkesir Balıkesiiir " şarkısı baya ses getirdi ve gayet de güzel bir çalışma oldu. Nereden aklınıza geldi bu şekil bir video yapmak?

İnternet gördük ve yapamaya karar verdik bu kadar izleneceğini düşünmemiştik
Sonra birkaç yerden teklif aldık :D

Gerçekten mi?

Şaka :)

Yeni şarkılar gelecek mi?

Yeni çalışmalarımız olacak :D
Yok şimdilik düşünmüyorum ama belli olmaz



8- Takım içerisinde bir lakabın var mı?

Diga- Almanca kanka demek

Boş zamanlarında neler yapıyorsun?

Takım arkadaşlarımla film,kahvaltı vb aktiviteler

Oda arkadaşın hangi futbolcumuz?

Oda arkadaşim canım kardeşim çok efendi Çalışkan ve geleceği parlak
Rahmi Anıl Başaran

Messi mi Ronaldo mu?

Messi çünkü dribling ve patlama gücünü beğeniyorum ama Ronaldada tabiki çok iyi futbolcu

En sevdiğin yemek?
Annemin yemekleri

En sevdiğin renk?
Kırmızı-Beyaz

Fifa mı Pes mi? Bu oyunlarda hangi takımı alıyorsun?
Fifa. Bayern Münih genellikle tercihim

9-10Kolikler ve Balıkesirspor taraftarı için neler düşünüyorsun?

Çok iyiler bizi desteklemeye devam etsinler bana geldiğimden gündenberi sürekli destek oldular bende elimde geleni sahada yaparak onlara teşekkür etmek istiyorum

10-Son olarak bize ve taraftarlarımıza neler söylemek istersin?
Bizi iyi günde kötü günde desteklemeye devam etsinler biz sahada onlarda tribünde elinde geleni yapmaya devam etsin başarınında sırrı bu
Röportaj için teşekkür ederim



...........

Bu güzel röportaj için Mehmet BOZTEPE'ye teşekkür ederim.
Elimden geldiğince futbolcularımızla yapacağım röportajlar devam edecek.
Hüseyin KOÇ

Hiç yorum yok: