2018-06-13

10KolikleR İftar Düzenledi

Balıkesirspor Taraftarlar Derneği ve 10 Kolikler taraftar oluşumu, her yıl düzenlemeyi planladıkları iftar organizasyonunun ilkini Atatürk Stadyumu önünde gerçekleştirdi. Organizasyona Balıkesirspor Baltok Başkanı Mustafa Bahçeci ve yönetim kurulu, eski Kulüp Başkanı Remzi Boncuk, eski Balıkesirspor Baltok Teknik Direktörü Can Cangök, CHP İl Başkanı Serkan Sarı, MHP İl Başkanı Suat Par, CHP Milletvekili adayı Ender Biçki, eski Altıeylül AK Parti Kadın Kolları Başkanı Esengül Yıldırım ve çok sayıda taraftar katıldı.

BALIKESİR TÜRKİYE’DE GÜNDEM OLACAK

İftar yemeğinin ardından bir konuşma gerçekleştiren Balıkesirspor Baltok Başkanı Mustafa Bahçeci, iftar organizasyonunu düzenleyen taraftar derneklerinin temsilcilerine ve taraftarlara teşekkür etti.

7 Mayıs’tan bu güne kadar ellerinden gelen her şeyi yaptıklarını belirten Bahçeci, “ Bundan sonrada yapmaya devam edeceğiz. Artık Balıkesirspor’un başarıları, Türkiye’de gündem oluşu konuşulacak. Balıkesir’de bundan önce yaşanan küçük tatsızlıklar artık olmayacak. Sizleri böyle birlik ve beraberlik içerisinde görünce başaramayacağımız bir şey olmadığını daha iyi görüyorum. Sizlerden sadece biraz sabır göstermenizi bekliyorum. Yönetim kurulum ve ben sizlere layık olmak için çalışacağız. İnşallah bizden iftiharla bahsedeceksiniz” diye konuştu.

Bahçeci’nin konuşması sırasında ‘Büyük Başkan’ sloganları atan taraftarlar, yaktıkları meşaleler ve yaptıkları tezahüratlarla geceye renk kattı.

Hiç yorum yok: