2019-07-25

Okan Alkan Balıkesirspor'da Kaldı

2014-2015 sezonundan bu yana Balıkesirspor forması giyen ancak sezon sonunda takımdan ayrılacağını açıklayan Okan Alkan Balıkesirspor'a geri döndü. Alkan sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Zorlu bir süreç geçiren Balıkesirsporumuzu böyle bir durumda yalnız bırakamazdım. Bir kez daha anladım ki burası benim ikinci memleketim" dedi.

TFF 1.Lig takımlarından Balıkesirspor'da Okan Alkan sevinci yaşanıyor. 2018-2019 sezonu sonunda sosyal medya hesabından Balıkesirspor'a veda etti Okan Alkan kırmızı-beyazlı camiaya geri döndüğünü sosyal medya hesabından yaptığı açıklamayla duyurdu.

Alkan açıklamasında şu ifadelere yer verdi: "Söze nereden nasıl başlayacağımı bilemiyorum. Günlerdir küçükten büyüğe herkesten binlerce mesaj aldım. Özellikle bende yeri ayrı olan Furkan kardeşim ve takım arkadaşlarımdan. Balıkesirsporun büyük taraftarından, beni tanıyan tanımayan berberinden kahvecisine bakkalından balıkçısına çok sevdiğim esnaf ağabeylerimden. Yaşamakta olduğum köy sakinlerinden kısacası beni bağrına basan Balıkesir halkından takımda kalmama yönelik aldığım mesajlara kayıtsız kalamadım onların bu isteklerini göz ardı edemedim. Kıramadığım kıramayacağım büyüklerimin mesajları da bunda etkili oldu. Ben bu kadar sevildiğimi gerçekten bilmiyordum. Bu beni çok onore etti, gururlandırdı ve duygulandırdı. İnşallah sevginizin karşılığını kişiliğimle işimle duruşumla veririm ve bu güzel şehrin büyük taraftarına lâyık olmaya çalışırım.
Benimle ilgilenen son dakikaya kadar beni bekleyen kulüplere öncelikle teşekkür ediyorum sonrada beni anlamalarını temenni ederek hepsinden özür diliyorum. Başta Kulüp başkanlarından, Kulüp menajerinden, hocalarından..Beni anlayışla karşılayacaklarını umuyorum. Çünkü Balıkesir'in, Balıkesirsporun bendeki yerinin ayrı olduğunu hep öyle kalacağını onlarda biliyorlardı. Şuan zorlu bir süreç geçiren Balıkesirsporumuzu böyle bir durumda yalnız bırakamazdım bir kez daha anladım ki burası benim ikinci memleketim ve bende buranın bir evladı olarak bütün her şeyi göze alarak burada kaldım. Benim burayla duygu bağım her zaman farklı boyuttaydı ve artık daha da farklı bir yer kazandı. Balıkesirimizin bir tane takımı var Balıkesirspor. Bu büyük takımın sahipsiz kalacağını bırakılacağını düşünmüyorum düşünmekte istemiyorum. İnşallah en kısa zamanda biz fedakar futbolcular yöneticiler; büyük Balıkesirspor taraftarı ve Güzel Balıkesir halkının görmek istediği yerde oluruz."

Hiç yorum yok: