2022-06-02

Balıkesirspor'umuz'da Yeni Başkan Nedim ÖMER Oldu


Kulübümüzde olağan genel kurul 394 üyemizin katılımıyla Karesi AVM Toplantı Salonu’nda gerçekleştirildi. 2
07 oy alan Nedim Ömer Balıkesirspor'umuzun yeni başkanı oldu. 
Özgür Yılmaz 186 oy alırken 1 oy geçersiz sayıldı. 

 Kulübümüzde Nedim Ömer başkanlığındaki yeni yönetim şu isimlerden oluştu; 

 Yönetim Kurulu Asil Üyeleri İsmet Deniz, Uğur Öztürk, Kemal Aydın, Göktuğ Şeremetli, Cem Özışıklıoğlu, Ahmet Sakbaş, İbrahim Teke, Rıdvan Sarı, Nadir Sayın, Ceyhun Kara, Emre Varol, Ahmet Erkarapınar, Işıl Kurtşan, Koray Kasap, Cihan Küçükoğlu, Özkan Sezer, Oğuzhan Adalı, Özdemir Özkan, İlkay Doğan, İskender Şahan Yönetim Kurulu 

Yedek Üyeleri Nurettin Poyraz, Mehmet Ali Şahinkaya, İbrahim İpar, Canip Karanalp, Ömer Sungur, Göksel Eser, Müsahit Eser, Ferzali Ercan, İsmail Kurt, Azize Sertkaya, Serdar Özyavuz, Didar Daşkın, Kadir Demirtaş, Ferdi Boran, Abdullah Sarbay, Kerem Gürbıyıkoğulları, Yasin Karan, Can Savaşhan, Ahmet Necati Bal, Cemalettin Baygül 

 Onur Kurulu Asil Üyeleri Yücel Yılmaz, Rona Yırcalı, Emin Ermişler, Rahmi Kula, Nazmi Yarış
 Denetim Kurulu Asil Üyeleri Emin Ermişler, Okan Telaşeli, Sıtkı Şeremetli 

 Disiplin Kurulu Asil Üyeleri Yasin Sagay, İlter Kuş, Taha Tunus, Mustafa Bahçeci, Metin Özpınar 
 Seçme Sicil Kurulu Asil Üyeleri Rafet Çetinel, Metin Mengüç, Başar Atikbay 
 TFF Delegeleri Asil Üyeleri Nedim Ömer, İsmet Deniz 
 ASKF Delegeleri Asil Üyeleri İsmet Deniz, Uğur Öztürk,Kemal Aydın, Göktuğ Şeremetli, Cem Özışıklıoğlu, Ahmet Şakbaş, Cihan Küçükoğlu, Rıdvan Sarı, Nadir Sayın, Emrah Erdağ

Hiç yorum yok: