2022-06-05

Balıkesirspor'umuz'da Yeni Yönetimde Görevler Belirlendi

Balıkesirspor'umuz'da olağan Genel Kurul ardından göreve gelen Nedim Ömer başkanlığındaki yeni yönetim kurulu ilk toplantısını yaparak, görev ve sorumluları belirledi. 
 Yeni yönetimde görev dağılımı şu şekilde gerçekleştirildi,

 Yönetim Kurulu Başkanı: Nedim ÖMER 
 Başkan Yardımcısı ve Futbol Şube Sorumlusu: İsmet DENİZ 
 Başkan Yardımcısı ve Futbol Şube Sorumlusu: Uğur ÖZTÜRK 
 As Başkan: Ahmet SAKBAŞ 
 As Başkan: S. Göktuğ ŞEREMETLİ 
 As Başkan: Ahmet ERKARAPINARLI 
 As Başkan: Emre VAROL 
 As Başkan: Nadir SAYIN 
 As Başkan-Hukuk İşleri ve Genel Sekreter: Cem ÖZIŞIKLIOĞLU 
 As Başkan-Protokol ve Basın Sözcüsü: Kemal AYDIN 
 As Başkan ve Mali İşler Sorumlusu: Ceyhun KARA 
 As Başkan ve Tesisleşme Sorumlusu: Özkan SEZER 
 Altyapı Sorumlusu: İbrahim TEKE 
 Altyapı Sorumlusu: Cihan KÜÇÜKOĞLU 
 Halkla İlişkiler Sorumlusu: Işıl KURTŞAN 
 Tesis ve Kurumsallaşma Sorumlusu: İsgender ŞAHAN 
 Reklam ve Pazarlama Sorumlusu: Koray KASAP 
 Yönetim Kurulu Üyesi: Rıdvan SARI 
 Yönetim Kurulu Üyesi: Özdemir ÖZKAN 
 Taraftar Sorumlusu: Oğuzhan ADALI 
 Yönetim Kurulu Üyesi: İlkay DOĞAN

Hiç yorum yok: